Wycieczka Wrocław-Kraków - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 w Przemyślu dla Niesłyszących i Niedosłyszących

Idź do spisu treści

Menu główne:

Wycieczka Wrocław-Kraków

Galerie > Galerie7

W dniach 16 - 21 października 2008 roku odbyła się szkolna wycieczka do Wrocławia i Krakowa zorganizowana przez panią mgr Małgorzatę Bryś. W wycieczce uczestniczyło 14 uczniów Szkoły Policealnej pod opieką mgr Elżbiety Wesołowskiej, mgr Małgorzaty Bryś oraz mgr Iwony Olejarz.
W drogę wyruszyliśmy z Przemyśla o godzinie 22.03. z dworca głównego PKP.  Po całonocnej podróży dotarliśmy do Wrocławia, gdzie po krótkim odpoczynku  rozpoczęliśmy zwiedzanie. Jako pierwsze podziwialiśmy wspaniałe dzieło jakim jest Panorama Racławicka. Drugim miejscem, które odwiedziliśmy tego dnia był Ogród Botaniczny, a na zakończenie mieliśmy okazję zobaczyć jak wygląda Wrocław z wieży widokowej Katedry św. Jana Chrzciciela.
W drugim dniu wycieczki każdy z uczestników mógł zmierzyć się ze swoimi słabościami i pokonać własne lęki w Parku Linowym. Uczniowie doskonale poradzili sobie z przeszkodami, które zawieszone były na wysokości od 3 do 17 metrów. Pokonali wszystkie trasy co dało im wiele satysfakcji i radości. Wieczorem po dniu pełnym wrażeń udaliśmy się na wrocławski rynek, który o tej porze dnia prezentuje się pięknie.
Trzeci dzień upłynął na zwiedzaniu Zoo i Ogrodu Japońskiego. Mieliśmy okazję przyjrzeć się z bliska zwierzętom, które żyją w odległych krajach, jak również tym, które żyją w Polsce lecz nie są spotykane na co dzień.
Czwartego dnia poszliśmy pożegnać się z wrocławskim rynkiem i wyruszyliśmy w  drogę do Krakowa.
W Krakowie doświadczaliśmy praw fizyki w Ogrodzie Doświadczeń. Na tej ciekawej lekcji zakończyliśmy naszą wycieczkę. O godzinie 16. 14. Z dworca głównego PKP w Krakowie pełni wrażeń i z uśmiechem na twarzy ruszyliśmy do Przemyśla.